суботу, 5 березня 2016 р.

Що говорять про українську мову іноземці

Америка. Джон, журналіст.
Для мене українська мова звучить дуже м'яко. Коли чуєш одних і тих же людей, що говорять українською і російською, то здається, що говорячи українською, вони добріші.
Франція. П’єр, науковець.
Мова, як і французька, дуже м'яка і створена для кохання. Хоча значення слів залишилося для мене цілковитою загадкою, мені постійно здавалося, що українці говорять про щось хороше. Таке враження, що українська - дуже доба і м'яка. Особливо мені подобається, коли нею розмовляють жінки - вона взагалі якась більш жіноча за звучанням.
Німеччина. Валерія, журналіст: коли я чую, як українці говорять, мені здається, що так швидко не можна говорити жодною іншою мовою. Українська мова дуже швидка і ритмічна. Вона звучить дуже приємно й мелодійно, а ще пристрасно. Німецька мова дуже монотонна і безпристрасна, всі звуки подібні, і ця різниця відразу відчувається. Українська мова схожа на пісню. Але багато ваших звуків просто зводять з розуму англомовних або німецькомовних людей, їм ніколи не вимовити правильно ваш «м'який знак» або дзвінке «р».
Італія. Габріель, гід.
Мені українська подобається і здається дуже мелодійною. Я знаю російську мову, так от вона набагато грубіша, і мені подобається, як у порівнянні з російською звучить багато українських слів. Українська дуже нагадує мені бразильський варіант португальської, вона така ж м'яка і тягуча..
І, наостанок, залишається додати, що українська мова займає друге місце в світі за мелодійністю (після італійської).
На мовному конкурсі, який пройшов у Парижі у 1934 році, українську мову визнано третьою найбільш красивою мовою в світі (після французької та перської) за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія й будова речення.

2 коментарі:

  1. Я би ще додала би екзамен на знання української мови для отримання Посвідки на Тимчасове або Постійне Проживання в Україні щоб іноземці хоча б трохи знали нашу рідну мову.

    ВідповістиВидалити
  2. Искусственный «русский язык»-дух антихриста несе СМЕРТЬ, тільки СМЕРТЬ і нічого крім СМЕРТИ. 1.
    https://pomisna-ukraine.livejournal.com/319810.html

    ВідповістиВидалити